ACiS Bocairent presenta la nova targeta de fidelització dels clients

L’associació de comerciants sorteja 2.000 euros en premis amb motiu de la campanya del Nadal
L’Associació de comerciants i de serveis (ACiS) va presentar el passat dissabte, 14 de gener, a l’hotel l’Estació la targeta i-más que a la localitat rebrà el sotstítol de “Bocairent jo… encatat”. Es tracta d’un “producte innovador” que “suposarà molts avantatges tant a venedors com a clients” en paraules de Pepa Serrano, presidenta de l’agrupació, amb una implantació en 17 establiments i que compta amb el suport de La Caixa, Creacions Euromoda i el consistori a partir del model impulsat per la Confederació de comerciants i d’autònoms de la Comunitat Valenciana (COVACO).

Serrano també va mostrar la seua satisfacció per la materialització “d’un projecte que ha costat molt i ha requerit de molts esforços amb l’objectiu de contribuir a fidelitzar els compradors”; així mateix, la targeta suposa “una eina de comunicació i de contacte amb els clients i contribuirà a augmentat la confiança dels veïns amb el comerç local”, segons va assenyalar la dirigent d’ACiS, qui va convidar a la resta de membres del col·lectiu a adherir-se a la proposta.

Per la seua banda, Manuel Amat, director de Comunicació de COVACO, va desgranar les principals característiques de la mateixa com són la seua gratuïtat, la possibilitat d’aconseguir descomptes o la participació en campanyes i en promocions exclusives, entre d’altres avantatges d’una acció global present a 21 poblacions de tota la Comunitat Valenciana que suma 51.000 usuaris en 36 mesos.

Finalment, la regidora Noelia Vañó en representació de l’Ajuntament de Bocairent va valorar molt positivament la posada en marxa d’aquesta iniciativa com “una forma més de fer poble”. Igualment, Vañó va insistir en el suport del govern municipal a la mesura empresa i va desitjar que servisca per fomentar l’ocupació; així mateix, va convidar els veïns a utilitzar els establiments locals “perquè presten tots els serveis necessaris i ofereixen una atenció personalitzada i productes de qualitat”.
L’acte es va completar amb els sorteig de cinc targetes regals entre els assistents i de 2.000 euros en premis corresponents a la campanya del Nadal duta a terme pels 28 membres d’ACiS. En concret, va haver-hi 10 guardons de 100 euros cadascun i un de 1.000 euros que va recaure en Ma Carmen Vañó per la seua compra a la floristeria Pelegrina.