Comunicat oficial del club voleibol Xàtiva per coronavirus

Clínica dental Pablo Fos

PoolWork Xàtiva

El club Voleibol Xàtiva desitja comunicar les mesures a prendre seguint les directrius de les autoritats sanitàries estatals, autonòmiques i municipals, del Consell Superior d’Esports del Govern d’Espanya, de la Direcció General de l’Esport de la Generalitat Valenciana, de la Real Federació Espanyola de Voleibol, de la Federació de Voleibol de la Comunitat Valenciana i de l’Ajuntament de Xàtiva.

1. LES INSTAL·LACIONS ESPORTIVES MUNICIPALS ESTARAN OBERTES, els ENTRENAMENTS se seguiran amb PLENA NORMALITAT i atesos ELS HORARIS ESTABLITS, segons ens comuniquen des de l’Àrea de Salut Pública i Regidoria Esports de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Xàtiva.

2. Se SUSPENEN tots els partits oficials de competició autonòmica i dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (categories aleví, infantil, cadet i juvenil) de Voleibol com de Volei Platja, des del dimecres dia 11 de març fins al dilluns dia 23 de març, a instàncies de la Federació Voleibol Comunitat Valenciana.

3. SE CELEBREN tots els partits de COMPETICIÓ NACIONAL A PORTA TANCADA a instàncies del Ministeri de Sanitat i del Consell Superior d’Esports del govern d’Espanya.

• a. MASCULÍ lliga de plata espanyola: GRUP *EGIDO PINTE MADRID- *FAMILYCASH XÀTIVA VOLEIBOL en *Pinto, el dissabte 14 de març a les 19.30 hores.
  • b. FEMENÍ lliga de plata espanyola: *UBE *ILLA GRAU-*FAMILYCASH *XÀTIVA VOLEIBOL, a Castelló el dissabte 14 de març a les 17.00 hores.

El Club voleibol Xàtiva ha sol·licitat oficialment a la Real Federació Espanyola la suspensió dels dos partits, tant el masculí com el femení, especialment el partit en Pinto (Comunitat de Madrid), a l’ésser una comunitat de risc més elevat, segons les autoritats sanitàries.

4. El club atendrà totes les instruccions que ens arriben des de les institucions oficials, per la qual cosa les mesures poden modificar-se en qualsevol moment.

LA JUNTA DIRECTIVA
CLUB VOLEIBOL XÀTIVA