Anuncia't ací

Col·labora amb nosaltres

Necessites publicitar el teu negoci?

Contacta amb nosaltres i t’oferirem un tracte personalitzat, sense compromís.

Telèfon de contacte: 621 342 335

Email: info@portaldexativa.es

Portal de Xàtiva

Publicita’t a Portal de Xàtiva

La publicitat en línia no és només per a empreses grans, de fet són les empreses xicotetes amb poc pressupost les que més es poden beneficiar de les possibilitats que ofereix la publicitat en línia.

Durant els últims anys, els mitjans digitals han passat a formar part de la vida diària dels consumidors. Els usuaris no sols utilitzen internet per a treballar o entretindre’s, sinó que ho utilitzen per a resoldre qualsevol tipus de dubte relacionat amb els negocis.

Tota la informació que hi ha al voltant d’una marca, farà que l’usuari estiga més o menys disposat a convertir-se en consumidor final, per la qual cosa una estratègia de màrqueting digital serà indispensable per a millorar la imatge de la marca i augmentar la seua visibilitat. Tindre una bona presència en línia, desenvolupar una estratègia coherent, gestionar correctament les teues Xarxes Socials i ser participatiu en la teua comunitat, pot facilitar l’augment de conversió de clients potencials.

Avantatges de la publicitat en línia

  • Mesurament – En la publicitat en línia es pot mesurar des del primer dia el retorn d’inversió de la campanya publicitària. I per tant conéixer l’efectivitat d’aquesta.
  • És modelable – Les accions de màrqueting són modelables. És a dir, podem llançar una acció, anar revisant com es desenvolupa i, si no estem contents amb els resultats, modelar l’acció per a intentar optimitzar-los.
  • Cobertura i Segmentació – Tu tries on aparéixer.
  • Efectivitat – Els resultats són molt efectius, i és per això que cada vegada més empreses dediquen part del seu pressupost a la publicitat en línia.
  • És més barat que altres mètodes – Si comparem el màrqueting digital amb els canals de màrqueting tradicionals (com a televisió, ràdio o mitjans escrits), el primer és molt més econòmic.
  • La publicitat en internet pot estar activa les 24 hores del dia, ja no sols quan algú et busque sinó quan algú estiga navegant per les diferents pàgines.

A més, el consumidor ha deixat de ser un usuari passiu que rep la informació de les marques sense “piular”. Actualment s’informa i compara abans de prendre qualsevol decisió de compra.

Quins beneficis aporten a la teua marca els articles patrocinats?

Què són els articles patrocinats?

Un article patrocinat és un article dins d’un blog, revista o mitjà digital extern relacionat amb el teu sector i que fa referència a la teua marca, producte o servei, a canvi d’una remuneració econòmica.

Com funciona l’article patrocinat?

Els articles patrocinats et permeten accedir a un major nombre de clients no captats encara. Això et dona llicència per a poder presentar el que eres i el que el teu negoci proposa per a canviar la vida de les persones.

Aquests articles funcionen tant si eres una nova empresa, un nou producte, o una marca consolidada que s’obri espai en altres camps amb noves alternatives.

La importància de l’article patrocinat

Internet s’ha convertit indubtablement en el rei dels mitjans de comunicació. La seua evolució en els últims anys ha sigut brutal i continua a un ritme feroç. Vivim pegats a internet, ho tenim en el nostre telèfon intel·ligent, en la tauleta, el portàtil, en la televisió, fins i tot en la pantalla del cotxe. Amb l’augment de l’ús d’internet el fenomen de la publicitat ha anat creixent al seu costat i hui és un dels mitjans on més diners s’inverteix en publicitat. Tots sabem la força que té internet i la importància de ser present allí on estan els clients.

Els principals avantatges dels articles patrocinats són que arribes a un nou públic dins del teu sector i a més, ajudes a potenciar el SEO del teu web, perquè reps enllaços externs o backlinks.

Com contractar un article patrocinat?

A Portal de Xàtiva tenim dos models d’articles patrocinats: el d’elaboració pròpia i d’elaboració externa.

  • L’article d’elaboració pròpia és aquell que el client redacta i ens envia per a la seua publicació. Aquesta opció sol ser la més econòmica.
  • L’article d’elaboració externa és aquell on es Portal de Xàtiva el que acudeix a les instal·lacions del client a realitzar l’article patrocinat. Aquesta opció té un preu més elevat, però el client compta amb persones especialitzades en la realització de les fotografies i en la redacció de l’article.