Rafa Suñer ens comenta com va sorgir i com a progressat aquest primer any la cervesa La socarrada en els mercats nacionals i internacionals.
12 d’agost de 2011, tal dia com avui, dos amics de Xàtiva, Sergio Iborra i Rafa Suñer, es presentaven davant dels mitjans de comunicació per presentar La socarrada, una cervesa artesanal de Xàtiva, amb caràcter mediterrani i la particularitat de portar mel de romer i romer, volíem una cervesa «mel de romer». Cap dels dos podíem imaginar ni per un moment, que després d’un any la nostra cervesa estaria al lloc on és troba ara.
Sense quasi adonar-nos, La Socarrada s’ha convertit en un producte diferent a tot allò que hi ha al mercat i amb una demanda que moltes vegades ens desborda. La socarrada a arribat a mercats on, si fa un any ens ho hagueren dit ens haurien mort de riure, el passat 2 d’agost firmarem un contracte per a la distribució de Cervesa en Texas(EEUU), estem introduint-nos en Mèxic, Alemanya, Dinamarca… Per a commemorar aquest primer any-et de vida, em realitzat una edició limitada de La Socarrada en botelles de 1’5 litres, ahir dia 11 d’agost férem la presentació davant del mitjans de comunicació, d’aquesta botella, en la tenda Un Vinet de Xàtiva al carrer pere IV.
Ha estat un primer any espectacular i des d’ací agrair a totes aquelles persones què han fet possible que la nostra cervesa de Xàtiva avui estiga on està.