El BOP (Boletín Oficial de la Provincia) de Valencia ha publicado hoy el edicto del ayuntamiento de Genovés sobre la aprobación definitiva de la plantilla, y que fue aprobado por el pleno del consistorio el pasado 15 de marzo de 2011. Por ello, Genovés contará con 30 personas.
De esta cantidad 1 estará en ‘Habilitación Estatal’, 7 en ‘Administración General’, 8 en ‘Administración Especial’ y 14 en ‘Personal Laboral’. Estos lugares de trabajo están distribuidos de la siguiente forma:
A) LLOCS DE TREBALL RESERVATS A FUNCIONARIS DE CARRERA
A.1.- HABILITACIÓ ESTATAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Secretaria-intervenció secretaria-intervenció 1 A1/A2 26 Comissió de Servicis
TOTAL HABILITACIÓ ESTATAL: 1
A.2.- ESCALA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Administrativa Administratiu 3 C1 22 3 vacants.
Adscripció provisional.
Promoció interna/concurs oposició
Auxiliar Auxiliar 4 C2 18 1 vacant
3 Adscrites provisionalment a C1.
TOTAL ADMINISTRACIÓ GENERAL: 7
A.3.- ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Tècnica. Tècnics Mitjans. Assistent Social 1 A2 24
A.E.D.L. 1 A2 26
Servicis Especials Informàtic 1 B 16 1 vacant / concurs oposició
TASOC-Programador cultural 1 B 16 1 vacant / concurs oposició
Servicis Especials. Policia Local. Bàsica Agent 3 C1 22 3 en Comissió de Servicis
Personal d’Oficis Servicis Múltiples 1 E 14
TOTAL ADMINISTRACIÓ ESPECIAL: 8
B) PERSONAL LABORAL
Denominació Núm. Grup Observacions
Educadora Escola Infantil 5 C1 3 vacants.
1 Directora d’Escola Infantil
Netejadora dependències municipals 1 E
Netejadores col·legi públic 3 E Fixes discontínues
Encarregat Poliesportiu 1 E
Servicis Múltiples 3 E 1 Vacant
Encarregat Museu 1 C1
Fotografía: Web ayuntamiento de Genovés