La plantilla del ayuntamiento de Genovés estará formada por 30 personas

El BOP (Boletín Oficial de la Provincia) de Valencia ha publicado hoy el edicto del ayuntamiento de Genovés sobre la aprobación definitiva de la plantilla, y que fue aprobado por el pleno del consistorio el pasado 15 de marzo de 2011. Por ello, Genovés contará con 30 personas.

De esta cantidad 1 estará en ‘Habilitación Estatal’, 7 en ‘Administración General’, 8 en ‘Administración Especial’ y 14 en ‘Personal Laboral’. Estos lugares de trabajo están distribuidos de la siguiente forma:

A) LLOCS DE TREBALL RESERVATS A FUNCIONARIS DE CARRERA
A.1.- HABILITACIÓ ESTATAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Secretaria-intervenció secretaria-intervenció 1 A1/A2 26 Comissió de Servicis

TOTAL HABILITACIÓ ESTATAL: 1
A.2.- ESCALA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Administrativa Administratiu 3 C1 22 3 vacants.
Adscripció provisional.
Promoció interna/concurs oposició
Auxiliar Auxiliar 4 C2 18 1 vacant
3 Adscrites provisionalment a C1.

TOTAL ADMINISTRACIÓ GENERAL: 7
A.3.- ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
SUBESCALA NOM NÚM. GRUP CD OBSERVACIONS
Tècnica. Tècnics Mitjans. Assistent Social 1 A2 24
A.E.D.L. 1 A2 26
Servicis Especials Informàtic 1 B 16 1 vacant / concurs oposició
TASOC-Programador cultural 1 B 16 1 vacant / concurs oposició
Servicis Especials. Policia Local. Bàsica Agent 3 C1 22 3 en Comissió de Servicis
Personal d’Oficis Servicis Múltiples 1 E 14

TOTAL ADMINISTRACIÓ ESPECIAL: 8
B) PERSONAL LABORAL
Denominació Núm. Grup Observacions
Educadora Escola Infantil 5 C1 3 vacants.
1 Directora d’Escola Infantil
Netejadora dependències municipals 1 E
Netejadores col·legi públic 3 E Fixes discontínues
Encarregat Poliesportiu 1 E
Servicis Múltiples 3 E 1 Vacant
Encarregat Museu 1 C1

Fotografía: Web ayuntamiento de Genovés