Conclou la campanya «Juga a la tella» de la Font

Cada setmana s’ha repartit un premi de 50 euros

Durant tot l’estiu s’ha realitzat a La Font de la Figuera una campanya per promocionar la compra en el comerç local, «Juga a la tella». Aquesta s’ha dut a terme des del passat 8 de juny fins al 5 d’octubre, quan va tindre lloc l’últim sorteig de 50 euros. Amb aquesta iniciativa, a través de l’Associació de Comerciants i Professionals i de la regidoria de Promoció Econòmica, el que s’ha pretés és recolzar els professionals i comerciants fontins i lluitar contra l’alta taxa d’atur.

Així, durant tota la campanya, cada setmana s’ha repartit un premi de 50 euros a la persona que eixia premiada i per tant, s’ha repartit alegria entre aquelles persones beneficiaries del premi.

Aquesta campanya tractava de simular el joc de la tella de manera que, cada vegada que una persona consumia 10 euros en un comerç de la població obtenia un segell de la botiga on havia comprat i li quedava reflectit en la tella. Així, si completava la tella podia guanyar 50 euros per setmana. A més a més, també es farà un sorteig de 150 euros entre els participants el pròxim dilluns dia 8 d’octubre.
Amb paraules de la Presidenta de l’Associació de Comerciants i Professionals: “Esta iniciativa el que pretenia es premiar la fidelitat dels nostres clients. Comprant al xicotet comerç tots hem guanyat, els clients perquè han rebut un tracte més personalitzat i els comerciants i professionals perquè mantenen el lloc de treball. Junts tots guanyem”.
Del que s’ha tractat és d’intentar motivar a la gent a comprar en el comerç local. Estes campanyes van orientades a promoure i mantenir el xicotet comerç que forma part de la nostra identitat com a poble. Perquè cal que la gent veja la part positiva que suposa comprar en la població, ja que així es mantenen els llocs de treball”, ha comentat el regidor de Promoció Econòmica.