Empresaris, agents locals, tècnics i representants municipals de la província de València s’han reunit hui en Xàtiva amb l’objectiu de conéixer les característiques del Club de Producto Turístico Camino del Cid, una proposta inclosa dins del projecte ‘Puesta en valor de experiencias turísticas innovadoras vinculadas al Camino del Cid’, finançat pel Programa ‘Experiencias Turismo España’ en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea – NextGeneration EU.
El Club de Producto Turístico Camino del Cid té com a finalitat cohesionar l’oferta empresarial de qualitat vinculada a l’itinerari i facilitar la comercialització de noves experiències turístiques. L’adhesió al club, voluntària i sense cost, possibilitarà atraure més viatgers als destins i més usuaris als diferents establiments que formen part de la ruta.
La localitat valenciana tanca la ronda de trobades que el Consorcio Camino del Cid ha mantingut al llarg de les huit províncies que formen part de l’itinerari: València, Burgos, Soria, Guadalajara, Zaragoza, Teruel, Castelló i Alacant. Després de la celebració d’una desena de trobades, prop de 300 persones han pogut conéixer de primera mà les principals característiques d’esta eina impulsada pel Consorcio Camino del Cid.