L’Ajuntament de Xàtiva continua apostant per millorar els serveis de seguretat i la mobilitat sostenible amb la recent incorporació d’un nou vehicle per a la Policia Local. Es tracta d’un Toyota RAV4 híbrid, que se suma a la flota amb l’objectiu de reforçar els recursos materials del cos i millorar la capacitat d’intervenció i resposta davant qualsevol incidència.
Amb aquesta nova adquisició, la flota de la Policia Local de Xàtiva està composta actualment per cinc vehicles: dos Toyota RAV4 híbrids, un Hyundai Kona elèctric, una furgoneta cedida per la Direcció General de Trànsit i una pick-up. A més, el parc mòbil es completa amb deu motocicletes, entre les quals destaquen quatre noves Yamaha X-Max que s’han incorporat recentment.
La regidora de Policia Local, Xelo Angulo, ha avançat que «en breu iniciarem també la contractació per poder incorporar abans de finalitzar l’any dos nous Ford Kuga híbrids, per tal de dotar a la plantilla de l’equipament necessari per millorar la seguretat, l’eficiència i la resposta que requereixen els nostres veïns i veïnes per part de la Policia Local de Xàtiva».
Aquestes accions s’inscriuen dins del compromís municipal per reforçar la seguretat ciutadana i avançar cap a una gestió pública més eficient i respectuosa amb el medi ambient, a través de la incorporació de vehicles amb tecnologies menys contaminants i amb millor rendiment energètic.
Nous agents per a la plantilla
A banda de la renovació del parc mòbil, en els pròxims dies tindrà lloc la incorporació de nou agents interins a la plantilla de la Policia Local. Aquests nous efectius se sumaran als deu agents en actiu, així com als set agents en pràctiques, tres per torn de mobilitat i dos comissionats, completant així un equip policial preparat per atendre les necessitats de la ciutadania amb garanties.
















