ajuntament-de-xativa

Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

Estudi Alicia Herrero

El servei de la Línia Verda de Xàtiva ha resolt en aquest any 2019 més del 80% de les notificacions rebudes per part dels usuaris sobre incidències i desperfectes localitzats al terme municipal.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat, segons indiquen des de la plataforma, són les que fan referència a Parcs i Jardins, seguit per Neteja, Voreres, Enllumenat i Mobilitat i Seguretat Vial. Fins a la data actual s’han rebut un total de 5.344 incidències de les quals s’han solucionat ja més del 80%.

L’aplicació, que es pot aconseguir a través del telèfon mòbil però també es pot consultar a la pàgina web www.lineaverdexativa.com, conté informació d’interès municipal com ara les diferents ordenances existents, guies de bones pràctiques mediambientals, notícies i alertes, actualitat i agenda o informació sobre els paratges naturals de Xàtiva. Línia Verde també ofereix assessorament en matèria mediambiental i disposa d’un telèfon d’atenció al que es pot telefonar de 8 del matí a 16 de la vesprada (902 193 768).

Per a comunicar una incidència, cal punxar sobre la pestanya «Nova incidència», on apareix un desplegable amb les diferents tipologies. Després de seleccionar-la, l’APP detecta les coordenades exactes en les que s’ubica el desperfecte, que cal recolzar amb una fotografia i una observació. Una vegada enviada la incidència, s’inicien els tràmits per solucionar-la, sent enviada una notificació a la persona interessada sempre que es realitza un canvi o una esmena.

«Des de l’Ajuntament de Xàtiva ens sentim molt satisfets dels resultats obtinguts fins la data de hui, És d’agrair la important i alta participació ciutadana que demostra la implicació i l’interès dels nostres veïns i veïnes», ha manifestat la regidora de Medi Ambient, Reme Sinisterra.

WhatsApp Portal de Xàtiva