L’ajuntament de Xàtiva ha comunicat un avís de temperatura elevada, seguint la informació enviada per AEMET C. Valenciana. A partir d’avui, a les 13:00 h, s’activa l’alerta de color groc (🟡) per valors que podran arribar als 38 °C.
Demà dijous, el risc augmenta i l’avís preveu un salt al nivell taronja (🟠) amb temperatures superiors als 40 °C. L’Ajuntament insta la població a extremar les precaucions, recomanant hidratar-se, evitar les hores de més calor i protegir-se amb roba adequada, gorres i crema solar.
Les autoritats recorden la importància de no deixar persones vulnerables ni animals en vehicles tancats, així com de supervisar especialment a la població de més risc (pensionistes, infants i persones amb malalties cròniques).
















