Xàtiva ha posat en marxa un dispositiu especial de mobilitat per a la Fira d’Agost, amb l’objectiu de millorar l’accés al recinte firal, reduir el trànsit i fomentar l’ús del transport públic. Entre el 15 i el 20 d’agost, hi haurà un servei gratuït de bus des de diversos aparcament dissuasius ubicats als voltants de la ciutat, com ara el centre comercial, el cementeri – parc de la Mediterrània, Les Pereres, el pavelló Francisco Ballester i el British School.
El servei funcionarà de 9:30 a 15 h i de 19 a 2 h, garantint que cap persona haja de caminar més de 15 minuts fins al recinte firal. També s’ha habilitat un aparcament extra al polígon industrial (la Mola – Polígon 38), a pocs minuts a peu de la fira.
Maria Beltrán, regidora de Cultura Festiva, ha destacat que “fomentar el transport públic i reduir l’impacte ambiental és clau per a una millor experiència firera”, mentre que la regidora de Mobilitat, Susana Gomar, ha incidit en la importància de “descongestionar la ciutat de vehicles en dies de tanta afluència”.
L’Ajuntament anima la ciutadania i visitants a fer ús d’aquest servei gratuït, còmode i sostenible per viure plenament la Fira d’Agost.













