Aquest divendres 26 de setembre, a les 18.30 hores, la Casa de la Joventut de Xàtiva acollirà un col·loqui i presentació del moviment BDS (Boicot, Desinversió i Sancions) a la comarca de la Costera. La trobada està plantejada com un espai de diàleg i reflexió al voltant de la situació que travessa Palestina i les opcions d’acció des del nostre entorn més proper.
L’acte oferirà una aproximació al moviment BDS, que promou campanyes de pressió internacional en defensa dels drets del poble palestí, i convidarà les persones assistents a compartir preguntes, idees i propostes d’actuació col·lectiva.
Amb aquesta iniciativa, s’obre a Xàtiva un espai participatiu que busca connectar la realitat global amb les responsabilitats i compromisos locals, tot fomentant la solidaritat activa.















