València Turisme, marca turística de la Diputació de València, ha presentat aquest matí la seua campanya promocional Somies València, Viu-la!, en la plaça central de l’estand de la Comunitat Valenciana en Fitur 2021.
Es tracta del primer acte celebrat en l’espai expositiu de la Comunitat després de l’obertura de la nova edició del certamen internacional, en el qual han participat el diputat de Turisme de la Diputació de València, Jordi Mayor, i el director de València Turisme, Xavi Pascual, i al qual també ha assistit el director general de Turisme de la Generalitat Valenciana, Herick Campos; alcaldes i regidors de la província; i representants del sector.
El diputat de Turisme, Jordi Mayor, ha destacat que actualment «afrontem una campanya d’estiu esperançadora, gràcies a l’esforç i treball conjunt realitzat pel sector, les administracions i tota la societat valenciana«, al mateix temps que ha insistit que «València Turisme continuarà estant, d’ara en avant, en totes aquelles iniciatives que inlfuyan en la reactivació del sector turístic a la província«.
La campanya de València Turisme adapta el seu missatge a la conjuntura actual de la societat, a la qual anima a triar València com a destinació enguany, després de l’esforç realitzat en els passats mesos de restriccions a causa de la pandèmia i l’anhelada volta a la normalitat.
Així, cerca que el receptor faça realitat a València el que ha somiat tant temps: perdre’s en la naturalesa, submergir-se en aigües de rius o platges, trobar-se amb la llum dels capvespres al Mediterrani, gaudir de la seua llum i color, assaborir la seua rica gastronomia, i fins a descobrir nous llocs, històries i gents. Tot això, en una província amb una gran i variada oferta per a tots els perfils, de qualitat i segura.