Un avís per un incendi en una vivenda deshabitada d’Alberic ha acabat amb el descobriment d’una plantació de cànnabis en l’interior de l’immoble. Després d’extingir el foc i accedir a la casa, els agents van realitzar una troballa casual a la planta superior: una plantació de marihuana amb 524 plantes en diferents estats de floració.
Al mateix espai també es van localitzar diversos elements necessaris per al manteniment del cultiu, com ara instal·lacions de climatització i il·luminació, a més d’aparells d’aire condicionat industrials.
Segons han indicat els agents i els tècnics de l’empresa subministradora d’electricitat, una de les hipòtesis sobre l’origen de l’incendi és l’existència d’un enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.
La investigació continua oberta per a identificar i detindre el responsable o responsables dels fets. Les diligències s’han remés al Deganat dels Jutjats d’Alzira.

















