Sota la premissa d’impulsar el seu turisme, la marca turística de la Mancomunitat de La Costera-Canal, Turisme La Costera, ha organitzat per al cap de setmana del 17 i 18 de setembre vàries rutes turístiques per espais emblemàtics de la comarca dirigides a bloggers, influencers i mitjans especialitats.
El Blog trips són viatges organitzats per a un grup de persones relativament influents (com periodistes de guies, revistes turístiques, blogs i mitjans de comunicació) amb la finalitat de fer comunicació i promoció sobre La Costera i els seus productes turístics a través d’Internet i les Xarxes Socials (blogs, twitter, facebook, instagram,etc). Es tracta d’una estratègia de màrqueting que aprofita la influència que tenen aquestes persones sobre el seu grup de seguidors.
Segons han destacat des de Turisme La Costera: “En definitiva, son plataformes eficients per a donar a conèixer la quantitat d’atractius turístics, gastronòmics, culturals i naturals que disposem, incrementant el posicionament i millorant la visibilitat i difusió dels productes turístics de la comarca”.
Així bé, el dissabte es visitarà, entre altres, el museu Etnològic de la Font de la Figuera, la Bastida de les Alcusses, el Celler del Roure, el castell de Montesa i el paratge natural del Riu Nou. Diumenge será el torn de conéixer el museu de pilota de El Genovés, el Castell de Xàtiva i tot el cas històric de la ciutat.
Entre els bloggers que estaran el cap de setmana a la comarca trobem: RUTAS POR ESPAÑA, Vero4travel, Vero SIN MAPA, La cosmopolilla i Pachinko. Respecte als mitjans especialitzats, es desplaçaran fins La Costera: Valencia bonita, la revista Descubrir, Lugares con historia, LEVANTE EMV I VALENCIA CITY.
Estes accions estan emmarcades dins del Pla de dinamització i governança turística de la Mancomunitat de municipis la Costera- Canal.