Tres empreses opten a construir el nou Centre de Dia de Xàtiva per a persones amb diversitat funcional

El projecte, finançat amb fons europeus, suposarà una inversió de més de 2,2 milions d’euros i donarà resposta a una reivindicació històrica.

264

Clínica dental Pablo Fos

L’Ajuntament de Xàtiva ha rebut tres ofertes per a la licitació de les obres del futur Centre de Dia per a persones amb diversitat funcional, una infraestructura molt demandada tant per famílies de la ciutat com de tota la comarca de la Costera.

El projecte, que suposarà una inversió de 2.246.926,40 euros finançada amb fons europeus Next Generation, contempla la creació d’un centre amb 40 places, ubicat al carrer Forn del Vidre número 34. La infraestructura comptarà amb serveis com fisioteràpia, tallers ocupacionals, atenció psicològica i activitats terapèutiques.

«La participació de tres empreses reflecteix la solidesa i necessitat del projecte», ha declarat l’alcalde Roger Cerdà, qui ha remarcat el compromís del consistori per fer realitat aquest centre al llarg del primer semestre de 2026.

L’actuació forma part del Pla Convivint d’Infraestructures Socials impulsat per la Generalitat Valenciana, i suposarà una millora notable de l’atenció a les persones amb discapacitat al territori.

WhatsApp Portal de Xàtiva