Tall d’aigua a Torre de Lloris i al Carraixet per la neteja bianual del dipòsit

El servei municipal d’aigües preveu la interrupció del subministrament des de les 23.00 hores del 24 de febrer fins a les 17.00 hores del 25 de febrer

106

Clínica dental Pablo Fos

El Departament de Serveis Públics de l’Ajuntament de Xàtiva ha informat d’un tall de subministrament d’aigua potable que afectarà la pedania de Torre de Lloris i l’àrea urbana del Carraixet.

Segons l’avís municipal, la interrupció està prevista des de les 23.00 hores del 24 de febrer i fins a les 17.00 hores del 25 de febrer. La causa del tall és la neteja i desinfecció bianual del dipòsit de regulació i distribució, d’acord amb el protocol d’autocontrol.

De cara a la franja d’afectació, és recomanable preveure reserva d’aigua per a usos bàsics i evitar posar electrodomèstics que depenguen del subministrament mentre dure la interrupció.

WhatsApp Portal de Xàtiva