Turisme La Costera, com a marca turística conjunta de tota la comarca, ha presentat i reivindicat durant tot el cap de setmana la seua oferta turística en la Fira de les Comarques, celebrada en la plaça de l’Ajuntament de València.
Durant el certamen, els visitants han pogut conéixer en profunditat els recursos turístics que ofereix La Costera a través de guies, fullets i informació dels tècnics dels diferents municipis que integren la comarca i que han interactuat amb totes les persones que s’han acostat fins a l’estand. A més, els visitants també han pogut conéixer més recursos gràcies als codis QR que es trobaven en les casetes, l’app, la web i les xarxes socials.
Turisme La Costera, que ha comptat amb un dels 85 expositors que es van instal·lar en la Fira de les Comarques, ha gaudit de centenars de visites durant tot el cap de setmana que han volgut conéixer la gastronomia, patrimoni, cultura, naturalesa, art… dels diferents pobles que formen el Pla de Governança i Dinamització Turística de La Costera.
María José Tortosa, presidenta de la Mancomunitat La Costera-La Canal, va explicar les bondats d’aquesta zona geogràfica: “Tenim un conjunt de recursos que hem de donar a conéixer perquè la gent vinga a conéixer-nos i a pernoctar. Aqueix és el repte que ens plantegem. Volem que la gent faça ús dels allotjaments i restauració perquè és la millor manera de conéixer tot el que som capaces d’oferir”.
“Farem també unes rutes ciclopeatonals perquè la comarca puga recórrer la comarca amb bicicleta. Som una comarca sostenible amb ciutats molt amables”, va agregar Tortosa, qui també va destacar la gastronomia, el enoturisme i el producte de quilòmetre zero com a gran valor de l’oferta turística.
Finalment, Tortosa va explicar els pròxims reptes: “Aspirem al fet que la gent més pròxima puga conéixer-nos, però el gran repte és aconseguir la visibilitat del nostre destí turístic amb una adequada difusió i promocioó de manera global gràcies a les noves tecnologies i les nostres xarxes socials”.