Prop d’un 60% dels clients de Caixa Ontinyent ja opera principalment de manera online, utilitzant la banca electrònica i l’APP de l’entitat, unes xifres que s’han accentuat en l’últim any amb la crisi sanitària, i amb la necessitat i recomanació d’usar més els canals digitals.
Així, en 2020 els clients de Caixa Ontinyent van realitzar el 87% de les seues operacions més habituals a través de canals digitals: transferències, traspassos, gestió de rebuts, ordres periòdiques, etcètera. Un increment que ha suposat que més de 600 milions d’euros s’hagen gestionat de manera online.
Pagament mòbil
Un dels serveis que també està incrementant de manera notable és l’ús del pagament mòbil. De fet, en 2020 la utilització de les targetes de Caixa Ontinyent utilitzant aquest sistema s’ha incrementat en un 244%. A més, el 60% dels clients que utilitzen la nostra banca electrònica ho fan a través d’un telèfon intel·ligent.
Aquestes dades evidencien una tendència social a l’alça de l’ús dels canals digitals, una evolució que està permetent que l’atenció en oficines es destine principalment a la gestió comercial i l’assessorament de clients.
Cal destacar que l’entitat compta des de 2016, amb una oficina digital que ha estat reforçada aquest últim any amb més persones per a atendre totes les peticions i consultes dels clients.
A més, Caixa Ontinyent ha intensificat en els últims mesos la seguretat en l’ús dels canals digitals, incrementant els paràmetres per a la identificació del client en les seues transaccions i amb un monitoratge especial davant possibles ciberatacs.