La Festa de les Paelles de la Fira d’Agost, es realitzarà el 20 d‘agost de 2019, des de les 13.00h a l’aparcament del Pavelló de Voleibol de Xàtiva.
L’Ajuntament de Xàtiva facilitarà els ingredients bàsics per a la condimentació de les paelles. El “caldero”, els ferros/suports i els utensilis necessaris per a l’elaboració els aportaran els participants.
Es repartiran un total de 150 tiquets de paelles que donen dret a 1 taula i 10 cadires per cadascun.
La inscripció es realitzarà en primer lloc per internet accedint a la página web www.xativa.es, Allí per cada paella hi ha que omplir un formulari on es farà constar el nom, cognoms i núm. del DNI del representant del grup (així com també, si és el cas, el nom i CIF del col·lectiu o associació que represente), més els noms, cognoms i DNIs d’almenys 6 integrants del grup (en total 7 noms i DNIs). Els DNIs seran comprovats de forma automàtica en finalitzar el període d’inscripció mitjançant el sistema informàtic que detecta les duplicitats.
IMPORTANT: Al fer la inscripció, cal imprimir la fulla per presentar-la a la recollida del tiquet.
Els representants de cada taula deuran ser majors d’edat i tots els integrants de més de 16 anys: els menors d’edat deuran aportar una autorització del pare o la mare amb les seues dades, degudament Signada, responent del comportament del seu/a fill/a en la Festa de les Paelles.
IMPORTANT: No podrá repetir-se cap DNI ni en la mateixa paella ni en cap altra; cas de donarse esta circumstància, totes les paelles on es troven les repeticions seran anul·lades.
Les 150 primeres inscripcions donen dret a tiquet, tenim preferència els col·lectius enregistrats..
Des de la 151, passaran a llista de reserva per si s’anul·lara alguna de les 150 primeres.
El període d’inscripció serà des de les 9.00h del 18 de juliol fins les 14.00h del 3 d’agost de 2019, de forma ininterrompuda.
Un cop finalitzat el període d’inscripcions, se publicaran els llistats amb les vàlidament realitzades, en la web www.xativa.es i en el seu cas, també la llista de reserva.
RECOLLIDA DEL TIQUET DE LA PAELLA
Del 6 al 9 d’agost, en horari de 9.00 a 14.00h els representants dels grups que figuren als llistats d’inscrits vàlids deuran passar per la Casa de la Cultura (C /Montcada, 7) per omplir i recollir el tiquet definitiu on constarà el número que dona dret a participar en la Festa. Deuran aportar en eixe moment la fulla d’inscripció d’internet i les fotocòpies dels 10 DNIs que composen el grup. El tiquet serveix per recollir els condiments i ocupar la taula el día 20 en el recinte on es farà. No es permet l’accés al recinte amb begudes alcohòliques ni d’envasos de vidre.
No passar a recollir el tiquet, suposa l’anul·lació del dret a participar en la Festa de les Paelles, ocupant el primer grup inscrit a la llista de reserva el lloc vacant i aíxí successivament.