Clínica dental Pablo Fos

la IV edició del concurs d’educació financera organitzat per la Fundació Caixa Ontinyent va tindre lloc ahir, amb la participació de 824 alumnes de 4t d’ESO de 33 centres educatius de la Comunitat Valenciana. La final, celebrada al Centre Cultural de l’entitat, va ser presentada per la periodista Rosa Porta i va consistir en un qüestionari sobre temes financers, com l’economia personal, ciberseguretat, estalvi i finançament.

Els guanyadors van ser l’IES Jaume I d’Ontinyent, que va obtenir el primer premi, seguit de l’IES l’OM de Picassent, que va quedar en segon lloc. Els dos centres van rebre premis econòmics destinats a material educatiu per als seus centres. A més, tots els finalistes van rebre un obsequi per la seva participació en aquesta iniciativa educativa.

Aquest concurs forma part de l’esforç de la Fundació Caixa Ontinyent per apropar la cultura financera als més joves, amb un enfocament que permet a l’alumnat adquirir coneixements essencials per a la gestió de l’economia personal de manera divertida i accessible. A més, el programa d’educació financera de la fundació inclou recursos per a totes les edats, des de contes infantils fins a formació per a majors.

WhatsApp Portal de Xàtiva