Més de 500 votacions han prioritzat les propostes de Xàtiva Unida mitjançant la campanya «Amor per Xàtiva»

La ciutadania ha marcat com a prioritàries les propostes de la renovació de la xarxa d’aigua, la millora de l’hospital, l’accessibilitat, la millora de l’atenció a la gent gran i l’accés a l’habitatge

90

Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

Amor per Xàtiva és el nom de la campanya que el passat més de desembre llançava Xàtiva Unida per a convidar a la ciutadania a prioritzar 5 de les 15 propostes que el col·lectiu ha treballat per al programa electoral amb el que concorreran a les properes eleccions. L’enquesta també ha facilitat que qualsevol persona aportara la seua pròpia proposta, “ara es tracta de donar-li cabuda a totes aquestes necessitats que la ciutadania ha detectat” comentava Amorós.

Tant la renovació de la xarxa d’aigua com la millora de l’hospital han obtés un 12% dels vots, el 10% de les persones participants han prioritzat la millora de l’accessibilitat, ampliar el verd a la ciutat i millorar el servei de bus urbà, a continuació i també amb un 10% dels vots ha estat la proposta de facilitar un envelliment amb assistència a domicili i ampliar les places de centre de dia per a la gent gran, per últim un 8% ha escollit la proposta d’impulsar lloguer d’habitatge jove al nucli antic.

Després que el passat 30 de desembre es tancarà el termini de participació, l’anàlisi d’aquestes dades i de totes les aportacions fetes en aquest procés serà un dels temes que es tractarà en l’assemblea de Xàtiva Unida que es celebrarà la propera setmana.

Xàtiva Unida continua apostant pel que els eixos de treball del programa siguen accions que transformen Xàtiva en una ciutat amable, que cuida i de futur. “El fet de prioritzar 5 accions és el termòmetre que hem utilitzat per saber que és el que més preocupa a la ciutadania , però no hem de quedar-nos enrere en cap de les propostes.”

WhatsApp Portal de Xàtiva