Clínica dental Pablo Fos

La nadadora xativina Maica ha iniciat una campanya de recaptació de fons a través de la plataforma GoFundMe amb el repte solidari “Nadant per i per al IDIC15”, que la portarà a creuar a nadó l’Estret de Gibraltar el pròxim mes d’agost. Amb aquest repte, Maica vol donar visibilitat al síndrome IDIC15, una malaltia rara que afecta la seua neboda d’11 anys.

El síndrome IDIC15, amb una prevalença estimada d’1 de cada 30.000 en tot el món i menys de 100 casos a Espanya, provoca en qui el pateixen retard en el desenvolupament, discapacitat intel·lectual, autisme o trets de l’espectre autista, hipotonía i convulsions, entre altres símptomes.

Amb aquesta iniciativa, Maica anima tota la ciutadania a participar en la campanya i a contribuir a donar suport als projectes de l’Associació Nacional del Síndrome IDIC15, que treballa incansablement per donar suport a les famílies, promoure la investigació i sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia. Els fons recaptats es destinaran íntegrament a programes d’investigació, teràpies per a socis, trobades de famílies, ajudes tècniques i serveis de respir familiar.

«El meu objectiu és donar visibilitat a la malaltia que pateix la meua neboda i ajudar a millorar la qualitat de vida de totes les famílies afectades», explica Maica amb determinació.

Per fer les vostres aportacions i col·laborar amb aquest repte solidari, podeu accedir al següent enllaç:

Nadando por y para el IDIC15 a GoFundMe

WhatsApp Portal de Xàtiva