L’IES Josep de Ribera de Xàtiva acollirà aquest divendres 24 d’octubre a les 11.15 h la presentació de l’informe amb els resultats de l’enquesta sobre intenció de vot per a les eleccions municipals i altres temes d’actualitat, elaborada per l’alumnat de 1r de Batxillerat en col·laboració amb el Departament de Geografia i Història del centre.
L’acte se celebrarà al Saló d’Actes de l’institut i està obert al públic. Durant la sessió es donaran a conéixer les principals conclusions de l’estudi i es farà lliurament de l’informe complet a les persones assistents.
Des del centre educatiu s’ha confirmat també la presència de representants de totes les forces polítiques de la ciutat, que han estat convidades per a conéixer de primera mà el treball desenvolupat per l’alumnat i el professorat.















