L’Associació Veïnal Casc Antic Digne i Viu celebra la seua primera assemblea extraordinària

36

Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

La Casa de la Cultura de Xàtiva va acollir divendres passat la primera assemblea extraordinària de l’Associació Veïnal Casc Antic Digne i Viu, amb una elevada participació dels seus 132 associats.

Durant la reunió, es van tractar diversos assumptes clau que marquen l’inici de l’activitat de l’associació com a representant dels veïns del Barri Antic. Es va informar sobre les gestions realitzades des de la seua presentació el passat 24 de gener, destacant la sol·licitud a l’Ajuntament dels permisos per al llançament de focs artificials en el centre històric de la ciutat.

L’associació s’organitzarà en dues comissions:

  • Una centrada en patrimoni i xarxa d’aigües.
  • Una altra dedicada a habitabilitat i accessibilitat, amb qüestions sobre neteja, trànsit, accessibilitat i comerç de proximitat.

En aquest últim apartat, es van proposar diverses accions que seran valorades per les comissions corresponents. A més, es van establir les quotes i les seues modalitats de pagament i es va acordar que la Junta Directiva provisional convoque eleccions al setembre per a elegir la nova Junta que regirà l’associació els pròxims quatre anys.

WhatsApp Portal de Xàtiva