Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

Estudi Alicia Herrero

Després del compromís adquirit en l’encontre del passat 31 de gener entre els màxims representants de l’Alcúdia de Crespins i de Canals de convocar i impulsar de manera urgent la Comunitat d’Usuaris d’Abocaments de la partida de Sagres integrada per tots dos municipis, finalment, ahir, els dos ajuntaments es reunien al consistori alcudià per a acordar, entre d’altres, fer un estudi de nous mesuraments amb l’objectiu de disminuir els nivells de vessaments de les dos poblacions a la depuradora, així com a actualitzar les ordenances de cada poble.

Una convocatòria que com va explicar l’alcalde de l’Alcúdia de Crespins, Pepe Garrigós: «Era necessària perquè portaven sense reunir-nos any i mig a conseqüència de la pandèmia«. En aquest sentit, a la convocatòria, a més de tractar els problemes fonamentals pel que fa als vessaments i a les ordenances, també es va acordar el nomenament de la nova representació de la CUA.

Pel que fa a la designació dels càrrecs, l’alcalde alcudià, Pepe Garrigos, va ser elegit president; l’alcaldessa de Canals, Mai Castells, vicepresidenta; el regidor canalí, Miquel Alventosa, secretari i el vicealcalde de l’Alcúdia de Crespins, Roberto Granero, vicesecretari.

A més, es van abordar altres aspectes com l’estat actual de tresoreria i relació de pagaments i ingressos efectuats, el Pressupost exercici 2022 i l’estudi de les partides a incloure. Així mateix, també es van acordar les adjudicacions del contracte per a la realització del programa d’autocontrol de qualitat d’abocaments i del contracte per a la gestió administrativa de la Comunitat d’Usuaris.

En acabar la reunió, el nou president va ressaltar que “amb la reunió de la CUA donem compliment per a reprendre i resoldre la problemàtica que tinguem els dos ajuntaments en els vessaments que vam a la depuradora de l’EPSAR i ens hem compromés a comptar amb unes ordenances iguals perquè d’aquesta manera les sancions siguen les mateixes en les dos poblacions”.

WhatsApp Portal de Xàtiva