Clínica dental Pablo Fos

PoolWork

WhatsApp

La web de Turisme de l’Ajuntament de Xàtiva ha registrat un increment significatiu de visites durant el mes de març de 2025, amb un total de 20.308 usuaris, segons les dades recollides pel departament municipal. Destaca especialment l’interés dels visitants dels Estats Units, que amb 228 connexions es posicionen com el segon país amb més visites, per darrere d’Espanya i per davant de destinacions europees habituals com el Regne Unit, Països Baixos, Alemanya, França, Polònia, Irlanda i Itàlia.

Pel que fa a les ciutats espanyoles, València lidera el rànquing amb 1.634 visites, seguida de Madrid (901), Barcelona (574), Màlaga (107), Alacant (99), Bilbao (91) i Sevilla (90).

Aquesta pujada en el trànsit digital confirma el posicionament de Xàtiva com una destinació en auge, tant a nivell nacional com internacional.

El Castell, les Arcadetes i la Cova Negra, protagonistes en xarxes

Les publicacions amb més interacció durant el mes de març han estat les dedicades a llocs emblemàtics com el Castell de Xàtiva, l’aqüeducte de les Arcadetes d’Alboi o el paratge natural de la Cova Negra. A les xarxes socials, Facebook ha aconseguit 26.340 impressions i Instagram 7.036, mantenint un bon nivell d’engagement malgrat una lleugera davallada respecte al mes anterior.

La web de turisme de Xàtiva continua consolidant-se com a plataforma clau per a la planificació de viatges, oferint informació detallada sobre el patrimoni, rutes, gastronomia i activitats. A més, integra xarxes socials, recursos multimèdia, mapes i formularis per facilitar una experiència completa i atractiva per als visitants.

WhatsApp Portal de Xàtiva