La Societat Musical La Nova de Xàtiva celebra el seu CXXIV Aniversari amb dos grans concerts

Un viatge per la música espanyola i el barroc

94

Clínica dental Pablo Fos

Xativa sostenible

La Societat Musical La Nova de Xàtiva es prepara per celebrar el seu CXXIV Aniversari, una ocasió especial per recordar el camí recorregut des de la seva legalització com a societat musical. Com és tradició, l’entitat oferirà dos grans concerts per commemorar l’efemèride.

El primer concert serà a càrrec de la Banda Simfònica, que actuarà el dissabte 10 de maig a les 19:00 h a l’Espai Cultural La Nova. El concert, sota el lema «Música Espanyola», oferirà un recorregut per les peces més representatives de la Sarsuela, amb obres de Ruperto Chapí, Reveriano Soutullo i Gerónimo Giménez, dirigides pel mestre José Miguel Fayos Jordán.

El segon concert, a càrrec de l’Orquestra de la Societat, tindrà lloc el diumenge 25 de maig a les 12:00 h, també a l’Espai Cultural La Nova. Amb el títol «Concert Barroc», gaudirem de joves solistes formats a la Societat, que interpretaran compositors com Antonio Vivaldi i Johann Sebastian Bach, sota la direcció de José Miguel Fayos Jordán.

Els dos concerts seran gratuïts i no caldrà comprar entrada. Les portes s’obriran 30 minuts abans de l’inici de cada concert.

WhatsApp Portal de Xàtiva