La campanya premiarà la fidelitat dels clients amb el repartiment de 50 bons de 60 euros a gastar en establiments del poble.
La iniciativa «Jo compre a la Llosa de Ranes» de l’Ajuntament de La Llosa de Ranes busca impulsar les compres en el comerç local mitjançant una atractiva campanya que premiarà la fidelitat dels clients. Amb un fons de 3.000 euros, es distribuiran 50 bons de 60 euros cadascun, que els afortunats podran gastar en els diversos establiments participants. La campanya, que s’estén des del 29 de novembre fins al 18 de desembre, implica la distribució de paperetes entre els clients per part dels comerciants locals. Aquests hauran de completar-les per a tindre l’oportunitat de participar en el sorteig dels bons, la realització dels quals està programada per al 20 de desembre a les 10 hores. Els dies 21 i 22 de desembres, els agraciats podran recollir els bons, que podran canviar en el comerç participant que trien.
La regidora de comerç, Rosana Revert, destaca que aquesta iniciativa té com a objectiu principal “promocionar el comerç local durant la campanya nadalenca” i subratlla que el finançament prové íntegrament dels recursos municipals. Ressalta també que aquestes accions generen un impacte positiu en els negocis locals, ja que la participació en el sorteig motiva als clients a fer compres en els establiments locals, contribuint així a un cicle beneficiós on el premi obtingut es reinvente directament en el comerç local.