Aquest any la campanya No és no, organitzada per l’Ajuntament de Xàtiva, es veu obligada a adaptar-se a la situació ocasionada per la Covid 19.
La suspensió de la Fira d’Agost, que anualment havia servit de marc a la campanya des del seu inici, motiva el canvi de format. En la seua edició de 2020, aquesta iniciativa enfocada a eradicar la discriminació per qüestió de gènere a tots els àmbits, se centrarà a les xarxes socials per tal d’intervenir i sensibilitzar també en aquests espais a través dels quals es pot generar violència de gènere, psicològica o sexual, així com activitats delictives com ara la intimidació o l’assetjament. La campanya començarà el 14 d’agost i estarà en marxa fins el 20 d’agost, coincidint a les dates tradicionals de la fira.
La campanya «No és no, per unes xarxes socials lliures d’agressions sexistes» té com a objectiu sensibilitzar a la població mitjançant les xarxes socials tractant temàtiques com són el cíberassetjament, la cíberviolència de gènere, el grooming, el sexting i la sextorsió, etc. Es realitzaran publicacions amb informació sobre aquesta problemàtica cada dia a les xarxes socials de Casa de les Dones i als propis perfils de la campanya No és no, tant a Instagram com a Facebook.
D’altra banda, des de l’organització es fa una crida a la participació de la ciutadania per tal què se sume a la campanya a xarxes, tal com ha vingut ocorrent durant les darreres edicions, quan el públic acostumava a fer-se fotografies al foto call instal·lat a l’Oficina Central d’Informació de Fira d’Agost i a compartir-les. Per tant, aquest any qui vulga formar part de la campanya i sumar-se al No és no per unes xarxes socials lliures d’agressions sexistes, tan sols haurà de fer-se una fotografia mitjançant el filtre de càmera que es trobarà al Instagram i Facebook de Casa de les Dones o de Xàtiva No és no i pujar-la a les xarxes etiquetant a qualsevol d’aquests perfils.