Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

Estudi Alicia Herrero

L’empresa tecnològica valenciana INELCOM, com a membre de l’Associació Valenciana d’Empresaris (AVE), ha contribuït a la iniciativa de donacions duta a terme a través d’aquesta entitat. Gràcies a aportacions realitzades per alguns dels seus associats, entre els quals està INELCOM, AVE ha entregat 500.000 màscares quirúrgiques a 25 hospitals valencians per a ajudar a frenar l’expansió del coronavirus. L’entitat empresarial ha reiterat així el seu agraïment, consideració i reconeixement a tot el personal sanitari.

INELCOM està prenent una part molt activa en les solucions que s’estan adoptant davant la crisi sanitària actual. I és que ha desenvolupat el suport informàtic i tecnològic del sector públic i privat. D’una banda, està treballant amb la Conselleria d’Educació, perquè els estudiants puguen seguir la seua formació online a través del Pla Mulán. A més, està dotant de la tecnologia informàtica més capdavantera als hospitals de campanya de la Comunitat Valenciana i ha desenvolupat el call center del Ajuntament de València destinat a ajudar a les persones majors de la ciutat.

Quant a les actuacions dutes a terme per part de l’Hotel amb encant Montsant, pertanyent al mateix grup empresarial que INELCOM i situat a Xàtiva, són diverses les iniciatives que s’han desenvolupat. L’última d’elles ha sigut la cessió de l’ús de la instal·lació per al descans del personal sanitari de l’hospital comarcal Lluís Alcanyís. Anteriorment, va donar a la residència Nova Edat de Xàtiva tot el material d’higiene i condícia disponible a l’hotel.

L’empresa amb seu en la capital de la Costanera està treballant també amb empreses com Mercadona o el Banc Santander, als qui està aportant tot el suport tecnològic necessari per a poder atendre les necessitats de la ciutadania.

INELCOM és una companyia situada a Xàtiva en la qual treballen més de 1.500 professionals per a abordar, entre altres aspectes, totes les qüestions tècniques d’urgència que s’estan generant en tota Espanya arran de l’Estat d’Alarma decretat pel govern. L’empresa tecnològica ha consolidat des del seu naixement un fort compromís amb els seus clients i amb la ciutadania en general, ja que ofereix solucions innovadores i de qualitat, buscant millorar la competitivitat, l’eficiència i la qualitat dels serveis.

WhatsApp Portal de Xàtiva