Clínica dental Pablo Fos

PoolWork

WhatsApp

La cadena de botigues Embargosalobestia ha preparat una campanya sense precedents amb ofertes especials. Sota el nom de “Liquidaweek”, del 24 al 28 de febrer, oferirà als seus clients accés a centenars de productes amb promocions que superen fins i tot les del Black Friday.

Durant aquests cinc dies, l’empresa aplicarà els seus millors preus tant en botigues físiques com en la seua plataforma en línia. Amb aquesta iniciativa, vol facilitar la renovació de la llar amb opcions per a tots els gustos i pressupostos.

Segons han destacat des de la companyia, «Liquidaweek no és només una campanya de descomptes, és la millor oportunitat de l’any perquè tothom puga accedir a productes de qualitat sense gastar de més», afirma Pablo Franco, director general de l’empresa, subratllant el compromís de mantindre preus competitius sense renunciar al disseny i la qualitat.

Entre els articles en oferta es trobaran productes de gran demanda, amb promocions en televisors, sofàs, matalassos i mobiliari.

Amb aquesta estratègia, Embargosalobestia reafirma el seu objectiu d’oferir els millors preus i convertir l’estalvi en una prioritat. L’empresa recomana als clients estar atents i aprofitar cada dia de la promoció, ja que els productes estaran subjectes a disponibilitat i s’espera una alta demanda. Liquidaweek busca consolidar-se com una de les dates clau per a trobar ofertes destacades al llarg de l’any

WhatsApp Portal de Xàtiva