Del 16 al 18 d’octubre, Embargosalobestia activa “Límit 72h”, una campanya llampec amb preus irresistibles en Gran electrodomèstic, Petit electrodomèstic i Electrònica. Tres dies de bogeria per a renovar la llar amb les millors marques i descomptes de fins al -50%.
Amb aquesta acció, la companyia murciana torna a demostrar la seua capacitat per a sorprendre el consumidor amb propostes àgils, potents i molt enfocades a l’estalvi real. Una oportunitat perfecta per a aquells que fa temps que pensen a canviar de rentadora o fer-se amb un televisor intel·ligent a bon preu.
Descomptes d’impacte amb preus irresistibles
Una campanya breu, intensa i directa: tres dies per a aconseguir grans productes al millor preu, tant als establiments com a la web oficial. Els descomptes se centren especialment en tres categories clau:
- Gran electrodomèstic, amb rentadores, frigorífics i rentavaixelles de primeres marques a preus molt per davall dels habituals.
- Petit electrodomèstic, amb oportunitats en aspiradors, microones, cafeteres o robots de cuina que faciliten el dia a dia.
- Electrònica, amb televisors Smart TV i equips de so que converteixen qualsevol saló en un autèntic centre d’entreteniment.
«Volíem llançar una promoció diferent, amb el ritme que ens caracteritza. “Límit 72h” reflecteix aquest esperit bèstia: descomptes reals, una durada ajustada i una comunicació directa. Són tres dies per a actuar ràpid», destaquen des de l’empresa.
Una marca que continua consolidant-se
Amb “Límit 72h”, Embargosalobestia manté la seua posició com a referent en el mercat del moble i l’electrodomèstic low cost, apostant per campanyes àgils que connecten amb un consumidor cada vegada més digital i acostumat a aprofitar oportunitats flash. A més, des de la companyia subratllen que aquesta acció servirà com a preludi de les grans campanyes de final d’any, que inclouran novetats, llançaments i una forta aposta per l’omnicanalitat.
Compromís “bèstia” amb els preus baixos
Amb més de deu anys d’experiència, Embargosalobestia continua fidel a la seua filosofia d’oferir productes de qualitat amb descomptes accessibles per a totes les butxaques. Campanyes com “Límit 72h” reforcen el seu ADN de marca: dinamisme, proximitat i una recerca constant d’oportunitats reals per al client.















