Embargosalobestia llança “Límit 72h” amb ofertes en electrodomèstics i electrònica

173

Clínica dental Pablo Fos

Xativa sostenible

Del 16 al 18 d’octubre, Embargosalobestia activa “Límit 72h”, una campanya llampec amb preus irresistibles en Gran electrodomèstic, Petit electrodomèstic i Electrònica. Tres dies de bogeria per a renovar la llar amb les millors marques i descomptes de fins al -50%.

Amb aquesta acció, la companyia murciana torna a demostrar la seua capacitat per a sorprendre el consumidor amb propostes àgils, potents i molt enfocades a l’estalvi real. Una oportunitat perfecta per a aquells que fa temps que pensen a canviar de rentadora o fer-se amb un televisor intel·ligent a bon preu.

Descomptes d’impacte amb preus irresistibles

Una campanya breu, intensa i directa: tres dies per a aconseguir grans productes al millor preu, tant als establiments com a la web oficial. Els descomptes se centren especialment en tres categories clau:

  • Gran electrodomèstic, amb rentadores, frigorífics i rentavaixelles de primeres marques a preus molt per davall dels habituals.
  • Petit electrodomèstic, amb oportunitats en aspiradors, microones, cafeteres o robots de cuina que faciliten el dia a dia.
  • Electrònica, amb televisors Smart TV i equips de so que converteixen qualsevol saló en un autèntic centre d’entreteniment.

«Volíem llançar una promoció diferent, amb el ritme que ens caracteritza. “Límit 72h” reflecteix aquest esperit bèstia: descomptes reals, una durada ajustada i una comunicació directa. Són tres dies per a actuar ràpid», destaquen des de l’empresa.

Una marca que continua consolidant-se

Amb “Límit 72h”, Embargosalobestia manté la seua posició com a referent en el mercat del moble i l’electrodomèstic low cost, apostant per campanyes àgils que connecten amb un consumidor cada vegada més digital i acostumat a aprofitar oportunitats flash. A més, des de la companyia subratllen que aquesta acció servirà com a preludi de les grans campanyes de final d’any, que inclouran novetats, llançaments i una forta aposta per l’omnicanalitat.

Compromís “bèstia” amb els preus baixos

Amb més de deu anys d’experiència, Embargosalobestia continua fidel a la seua filosofia d’oferir productes de qualitat amb descomptes accessibles per a totes les butxaques. Campanyes com “Límit 72h” reforcen el seu ADN de marca: dinamisme, proximitat i una recerca constant d’oportunitats reals per al client.

WhatsApp Portal de Xàtiva