Els aficionats al motor tenen una cita a Xàtiva amb la XVII Matinal Motera i la presentació del 72é Trofeu de Velocitat

L’esdeveniment, organitzat per les penyes moteres i l’Ajuntament, inclourà esmorzar, volta turística, música i animació

606

Clínica dental Pablo Fos

PoolWork

Solopizza

La Fira d’Agost 2025 de Xàtiva continua amb força i motor el diumenge 3 d’agost, amb la celebració de la XVII Matinal Motera i la presentació oficial de la 72a edició del Trofeu de Velocitat Fira d’Agost, una de les proves més veteranes i emblemàtiques del calendari esportiu valencià.

La trobada arrancarà a les 9.00 h a l’estació d’autobusos de Xàtiva (carrer Ximén de Tovia, s/n) i reunirà centenars de participants i aficionats al món de les dues rodes. Durant la matinal hi haurà esmorzar popular, volta turística per la ciutat, música en directe i animació per a tots els públics.

L’acte compta amb l’organització de l’Ajuntament de Xàtiva, la Penya Motera La Ferro i el Club Moto Ruta Xàtiva, entitats que any rere any mantenen viva la passió pel motociclisme i que són clau en la preparació del tradicional Trofeu de Velocitat, que enguany arriba a la seua 72a edició.

WhatsApp Portal de Xàtiva