El Gran Teatre de Xàtiva acollirà aquest divendres 14 de novembre a les 19.00 hores la representació de l’òpera Nabucco, una de les obres més emblemàtiques del compositor italià Giuseppe Verdi, en una producció de LG Artist Management sota la direcció de Leonor Gago Cueto.
L’espectacle comptarà amb la participació dels solistes Luis Cansino, Jorge Tello, Pedro Carrillo, Iaia Tso i Olga Perrier, acompanyats per l’Orquestra i el Cor de l’Òpera Nacional de Moldàvia, en una proposta escènica de gran format que reunirà més de setanta artistes sobre l’escenari del teatre setabense.
Nabucco, estructurada en quatre actes, marca l’inici de la consolidació de Verdi com a compositor i narra la conquesta de Jerusalem pel rei babiloni Nabucco i l’exili del poble jueu, amb una trama que se centra en la rivalitat entre el monarca i la seua filla Abigaille, decidida a usurpar el tron de Babilònia. Es tracta d’un relat que combina el conflicte polític, la passió i l’ambició en un context històric d’alta intensitat dramàtica. La representació serà en italià amb traducció simultània al castellà.
L’aposta de la Regidoria de Cultura compta amb el suport del Ministeri de Cultura, a través del programa PLATEA, i pretén apropar el gènere operístic a tot tipus de públic, oferint una producció de qualitat internacional en el principal escenari cultural de la ciutat.
Les entrades tenen un preu de 22 euros per al públic general i 20 euros amb descomptes. Ja s’han venut més de 500 localitats, encara que queden entrades disponibles, que poden adquirir-se al web del Gran Teatre de Xàtiva (www.granteatre.com) o a través de Vivaticket 24h.















