Xàtiva donarà inici a la nova temporada teatral aquest dissabte 27 de setembre amb la representació de «Farra», una producció de la companyia Lucas Escobedo en coproducció amb la Compañía Nacional de Teatro Clásico, que ha estat guardonada amb el Premi Max 2025 al Millor Espectacle Musical o Líric.
L’obra arriba a la capital de la Costera després d’haver-se estrenat al Teatre Principal de València i d’haver passat pel Teatro de la Comedia de Madrid, convertint-se en una de les cites més destacades del panorama escènic actual.
«Farra» és una celebració que ens convida a viatjar al Segle d’Or a través del vers, la música en directe, la màgia i el circ, amb una proposta inspirada en els carnestoltes barrocs. L’espectacle reivindica la cultura i la comunitat com a espais de trobada i catarsi col·lectiva, on la comèdia i la festa remouen consciències i desperten entusiasme.
Amb una posada en escena que combina acrobàcia, dansa, esgrima, humor i música, l’obra transforma el teatre en un gran cabaret barroc. Lucas Escobedo i la compositora Raquel Molano tornen a conjugar circ, música i teatre amb una mirada personal que la crítica ha qualificat com a “teatre amb majúscules”, capaç de fondre tradició i contemporaneïtat amb frescor.
L’espectacle tindrà lloc el dissabte 27 de setembre a les 19:30 h al Gran Teatre de Xàtiva, amb una durada aproximada de 80 minuts i recomanat per a públic a partir de 6 anys. L’elenc està format per Raquel Molano, Lucas Escobedo, Alfonso Rodríguez/Toni Guillemat, Paula Lloret, Irene Coloma Priego i Jesús Irimia (Xuspi).
El preu de les entrades és de 10 €, amb descomptes de 8 € per a estudiants, Carnet Jove, jubilats, pensionistes i membres d’Amants del Teatre. Les entrades es poden adquirir al web del Gran Teatre, a la taquilla els dimarts de 12 a 14 h i de 17 a 19 h, i a Vivaticket les 24 hores del dia.
















