El pròxim dimecres 3 de desembre, el Centre Cultural de Xàtiva (CCX) es convertirà en punt de trobada entre empreses i persones en recerca activa d’ocupació gràcies a la marató d’entrevistes organitzada pel Pacte Territorial Costera-Canal, sota la marca Pactem Futur i amb el lema “On les empreses i el territori connecten”.
La jornada, que tindrà lloc de 9 a 14 hores, està concebuda en un format dinàmic que permetrà a les persones participants realitzar diverses entrevistes breus amb empreses de la comarca que busquen incorporar nou personal.
Des del Pacte Territorial destaquen que la iniciativa pretén acostar el talent comarcal al teixit empresarial, generant un espai real de connexió entre l’oferta i la demanda laboral.
Entre les firmes que han confirmat la seua assistència es troben Hinojosa, Picda, Fundació ONCE o Cooperativa Enguera, entre altres. En total, una desena d’empreses oferiran oportunitats en diversos sectors, ampliant l’abast de perfils que poden trobar una opció professional a la comarca.
Les persones interessades poden inscriure’s enviant el seu currículum per WhatsApp al 653 554 405, o bé acudint a l’oficina del Pacte Territorial a Canals (c/ Mestre Serrano, 11), on també podran informar-se de les vacants disponibles.
«Animem totes les persones en recerca activa d’ocupació a aprofitar esta oportunitat per presentar-se directament davant dels responsables de recursos humans i millorar les seues possibilitats d’inserció laboral», ha manifestat el president del Pacte Costera-Canal, José Luis Gijón.
Així mateix, ha remarcat que «esperem que este fòrum es convertisca en un punt de trobada efectiu entre empreses i persones demandants d’ocupació, reforçant el teixit econòmic de les nostres comarques i sent el primer de molts altres que impulsen el desenvolupament laboral a la Costera i el Canal de Navarrés».
Aquesta acció s’emmarca en les ajudes EMPACE 2025-2026, subvencionades per Labora – Servei Valencià d’Ocupació i Formació i el Ministeri de Treball i Economia Social, dins del programa Avalem Territori.












