El Club Atletisme Xàtiva (CAX) Orientació va participar el passat cap de setmana del 28 i 29 de març en el Trofeu GODIH, disputat a Peñascosa (Albacete), en el marc de la 4a i 5a prova de la Lliga Autonòmica de la Comunitat Valenciana (LACV) i de la Lliga del Sud-Est (LSE). Les curses van tindre lloc als voltants del Campament Municipal Mal Paso.
El recorregut, caracteritzat per forts pendents i escassetat de camins, va posar a prova les habilitats d’orientació en un entorn amb vegetació clara i amb escassos punts de referència. Fins a vuit orientadors del CAX van competir en diferents categories, amb resultats destacats:
F-12: Vera Aragón (8a), Aitana Benito (12a) i Inés Aragón (13a).
F-21B: Carmen Ferrando (17a).
M-14: Arnau Benito (9è).
M-45: Paco Aragón (6è) i Edu Sanchis (37è, només dissabte).
M-55: Paco Benito (23è).
En la classificació per equips, el CAX Orientació es manté 4t en la LACV amb 2.332 punts i 11è en la LSE amb 2.535 punts. A nivell individual, destaquen les segones posicions de Vera Aragón (F-12), Arnau Benito (M-14) i Paco Aragón (M-45).
La pròxima cita de la LACV serà a Orihuela de Tremedal (Terol) els dies 10 i 11 de maig. Aquest mes d’abril, el club també preveu participar en dues proves de la Lliga Espanyola d’Orientació a Peu (LEOP), especialment al Campionat d’Espanya d’Orientació que se celebrarà del 18 al 20 a Sevilla, on els orientadors xativins esperen mantindre’s entre els llocs de promoció d’ascens de la classificació nacional.