El C.N. La Costera ha tancat un cap de setmana de gran rendiment al VI Campionat Autonòmic Màster d’Hivern, disputat a la piscina municipal olímpica de Castelló els dies 17 i 18 de gener, amb participació de 45 clubs i 942 nadadors.
Amb una expedició de 22 esportistes, l’entitat ha aconseguit una collita de pòdiums que la situa entre els equips més destacats de la cita, amb un total de 31 presències al calaix.
Tres rècords en braça i protagonisme també en relleus
La gran figura del campionat per al club ha sigut Kristina Emilova, que ha establit tres rècords autonòmics en les proves de braça: 50 (34.53), 100 (1:14.84) i 200 (2:44.31).
El paper del C.N. La Costera s’ha fet notar igualment en els relleus, on l’equip ha batut tres rècords autonòmics: 4×50 estils mixt (1:57.98), 4×50 lliure masculí (1:35.27) i 4×50 estils masculí (1:46.33).
A més, la xativina Inma Mollà ha sumat dues medalles en la categoria +65, dins d’una actuació en què el club destaca el pes del treball col·lectiu més enllà dels metalls.
Un club entre Canals i Xàtiva
El C.N. La Costera manté la seua seu a Canals, però entrena habitualment a Xàtiva, una realitat vinculada a la manca de piscina coberta al municipi canalí, una reivindicació que el club ha verbalitzat en els últims mesos. En aquest sentit, Portal de Xàtiva ja ha recollit iniciatives del club a la piscina de Les Pereres, com un esdeveniment solidari organitzat a benefici de clubs afectats per la DANA.
El balanç del campionat deixa, així, una fotografia clara: rècords, regularitat i un bloc ampli que sosté els resultats en una competició de màxima exigència autonòmica.












