El carrer Caputxins celebra un dinar i tardeig al carrer el 18 d’octubre

L’activitat, oberta a tot el veïnat, inclourà també jocs populars per als més menuts

125

Clínica dental Pablo Fos

Xativa sostenible

El carrer Caputxins de Xàtiva es prepara per a viure una nova jornada festiva el pròxim 18 d’octubre, amb la celebració d’un dinar i tardeig al carrer organitzat per la Comissió de Festes dels Caputxins, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Xàtiva.

L’activitat, que forma part del programa de festes de barri, està oberta a tots els veïns i veïnes que vulguen sumar-se a la convivència. Tal com ha anunciat la comissió, «pot apuntar-se qualsevol veí o veïna, i també hi haurà jocs populars per als xiquets i xiquetes».

El preu de la inscripció és de 15 euros, i les persones interessades poden comunicar la seua participació a qualsevol fester o festera de la comparsa. El dinar donarà pas a un tardeig festiu amb música i ambient veïnal, consolidant aquesta cita com una de les trobades més esperades del barri.

Des de la comissió s’ha animat el veïnat a participar i a compartir un dia de germanor, amb activitats pensades tant per als adults com per als més menuts.

WhatsApp Portal de Xàtiva