La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha publicat el calendari d’admissió i matriculació per al curs 2025-2026 en les etapes d’Infantil, Primària, ESO i Batxillerat. Les dates destacades són les següents:
Infantil i Primària: Presentació de sol·licituds del 6 al 14 de maig. Les llistes provisionals es publicaran el 4 de juny i les definitives el 18 de juny. La matrícula telemàtica serà del 18 al 27 de juny i la presencial del 18 de juny al 2 de juliol.
ESO: Presentació de sol·licituds del 15 al 23 de maig. Les llistes provisionals es publicaran el 7 de juliol i les definitives el 16 de juliol. La matrícula telemàtica serà del 16 al 21 de juliol i la presencial del 16 al 22 de juliol.
Batxillerat: Presentació de sol·licituds del 15 al 23 de maig. Les llistes provisionals es publicaran el 14 de juliol i les definitives el 22 de juliol. La matrícula telemàtica serà del 22 al 25 de juliol i la presencial del 22 al 28 de juliol.
Les sol·licituds s’hauran de presentar exclusivament de manera telemàtica a través de la web adminova.gva.es, on es facilita la informació estructurada segons cada etapa educativa.
Com a novetat, enguany s’incorpora una fase extraordinària al juliol per atendre la demanda de places que anteriorment es gestionava al setembre. Aquesta fase està dirigida a l’alumnat que, havent participat en la fase ordinària, no haja obtingut plaça escolar en cap dels centres sol·licitats i no dispose d’un lloc escolar en el seu municipi o zona d’escolarització establida. També poden participar els alumnes que necessiten obtindre un lloc escolar de manera sobrevinguda i que no hagen pogut presentar la sol·licitud en el període de fase ordinària.
A més, la confirmació de plaça en els centres adscrits es realitzarà de manera telemàtica entre el 20 i el 27 de març. Les famílies implicades han rebut un correu electrònic amb la informació bàsica d’aquest procés i l’enllaç per a participar-hi.