Clínica dental Pablo Fos

Xativa sostenible

La Guàrdia Civil ha detingut tres homes de 26, 34 i 35 anys, de nacionalitat espanyola i residents a Caudete (Albacete), com a presumptes autors de quatre delictes de furt de vehicles a motor comesos a les localitats de Moixent i Canals.

Segons les investigacions, els detinguts es desplaçaven fins a la comarca de la Costera amb una furgoneta i recorrien els carrers fins a localitzar ciclomotors d’interés. Un cop seleccionats, els carregaven ràpidament al vehicle, principalment de nit per a evitar ser detectats, i posteriorment els desballestaven per a vendre’n les peces.

En l’operació s’han recuperat dos ciclomotors desguassats i preparats per a la venda, peces identificatives d’un altre vehicle i un ciclomotor més en perfecte estat, denunciat prèviament com a sostret a Ontinyent.

La investigació es va iniciar després de diverses denúncies per robatori de ciclomotors a Moixent i Canals. Els agents van aconseguir identificar la furgoneta utilitzada i, després, als autors dels fets. La detenció es va efectuar a Caudete amb la col·laboració de l’Equip d’Investigació de Xàtiva i Canals i l’Equip ROCA de Caudete.

Les diligències han sigut posades a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Xàtiva.

WhatsApp Portal de Xàtiva