Correus obri des de hui en Lloc Nou d’en Fenollet un punt d’atenció al client en les dependències municipals situades en la plaça Constitució, 1. Esta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament que ha cedit este local per a millorar el servei postal als prop de nou-cents habitants de la localitat, que ja disposen d’un punt fix d’atenció.
Correus continua ampliant la seua oferta en l’àmbit rural per a prestar serveis de proximitat a tota la ciutadania, especialment, en les zones rurals, on l’empresa logística es convertix en un instrument eficaç que contribuïx a la lluita contra la despoblació.
La millora tecnològica progressiva dels terminals portàtils per al repartiment oferix als carters rurals la possibilitat d’operar com una extensió d’una oficina postal, la qual cosa permet oferir productes i serveis a les persones que habiten en l’àmbit rural, també des d’este punt d’atenció.
L’enviament de cartes, tant ordinàries com certificades, continua sent la gestió més demandada pels ciutadans, encara que cal destacar altres operacions com la venda d’embalatges i segells, l’enviament de paquets, el cobrament de rebuts, a més de l’adquisició dels distintius ambientals de la DGT o l’accés a diner efectiu a través de Correus Cash. Gràcies a este servei, s’ha facilitat l’accés a diners efectius per als clients d’entitats com a Banc Santander, BBVA, Ibercaja, Banco Mediolanum, Triodos Bank, Bancofar i CaixaBank, qui ha llançat recentment la possibilitat de sol·licitar per telèfon els diners i rebre’l a través dels carters i carteres de Correus.
També es presten altres serveis com alguns tràmits amb la DGT; l’accés a l’oferta d’asseguradores i articles d’UNICEF.
Tots estos serveis oferixen l’opció de pagar en efectiu o amb targeta per mitjà dels dispositius portàtils (PDA’S) amb els quals compten els carters i carteres rurals de tota Espanya i que actualment permeten oferir a domicili molts dels serveis i tràmits que fins ara només es prestaven en les oficines de l’empresa logística.