Comunicat de l’Ajuntament de Canals respecte a la situació del Centre de Salut

1292

Clínica dental Pablo Fos

WhatsApp

Estudi Alicia Herrero

  • «Estan sent nombroses les queixes que estan arribant a l’Ajuntament per part dels ciutadans i ciutadanes del nostre poble per l’escasa i deficient atenció que estan rebent per part del Centre de Salut«
  • El principal malestar radica en què ningú despenja el telèfon quan els pacients criden i, quan són atesos, no es fa de manera adequada.

L’Ajuntament de Canals vol manifestar que la regidora de Sanitat, Verònica Ferri, ha traslladat en més d’una ocasió el malestar existent a la Directora del Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent, Margarita Llaudes i a Isaura Navarro, secretària autonòmica de Salut Pública i del Sistema Sanitari Públic. La resposta ha sigut que elevarien les queixes a Salut Pública però, hui en dia, l’Ajuntament de Canals no ha rebut notícies al respecte.

«Som conscients que l’excepcionalitat que vivim per la COVID-19 també afecta al dia a dia del Centre de Salut, però el que és intolerable és que les nostres veïnes i veïns es troben desemparats quan necessiten atenció sanitària primària. 
També entenem que si es restaurara la cita prèvia, s’evitaria el col·lapse de les línies telefòniques.

La màxima responsabilitat d’aquesta situació recau en la Conselleria de Sanitat que no posa a l’abast del sistema sanitari les eines necessàries per a un millor funcionament del sistema sanitari.

Amb aquest comunicat demanem el màxim respecte i comprensió cap als professionals del Centre de Salut que són, com també els pacients, víctimes d’aquesta situació. 
Mai, en cap cas, estaran justificats, ni seran tolerables, insults ni desqualificacions cap al personal mèdic.

Des de l’Ajuntament de Canals seguirem treballant perquè l’atenció a les veïnes i veïns de Canals, per part del Centre de Salut, siga la correcta«.

WhatsApp Portal de Xàtiva