Clínica dental Pablo Fos

Compromís per l’Alcúdia de Crespins ha lamentat que el Partit Popular es vanaglorie de la gestió municipal mostrant com a èxits actuacions que, segons afirmen, ja estaven totalment planificades, finançades i en marxa per l’anterior equip de govern progressista.

El portaveu de Compromís, Pepe Garrigós, ha recordat que obres com la coberta nova de les pistes escolars, la millora del Riu Nou o la reforma de la Casa de la Cultura foren impulsades per l’anterior executiu local. “El govern actual no ha fet res més que acabar el que ja estava en marxa. Hauria sigut molt més honest reconéixer que bona part del treball que ara exhibeixen ja estava fet”, ha declarat.

En aquest sentit, Compromís ha reconegut el treball d’Amparo Albalat, qui liderà la gestió del projecte de la Casa de la Cultura, i de Jordi Caparrós, impulsor de la cobertura de les pistes escolars, la millora del polígon del Canari i les actuacions en el Riu Nou. “Els projectes pels quals ara el PP trau pit són, en bona part, mèrit de l’equip anterior”, han insistit.

Des del col·lectiu, aquestes afirmacions del PP s’han valorat amb ironia: “És curiós com obres que abans eren innecessàries i rebien crítiques brutals ara s’han convertit en ‘èxits’. Amb tants canvis d’opinió no ens sorprendria que algun dia alguns ens demanaren fer-se militants nostres”.

Finalment, Garrigós ha volgut subratllar que totes les inversions públiques pertanyen als veïns: “Els diners que es destinen a millorar el poble ixen de les butxaques de tots els contribuents, i per tant són un patrimoni col·lectiu”.

WhatsApp Portal de Xàtiva