Carralero Clínica Dental Avanzada celebra el seu 20é aniversari amb una gran festa oberta a Xàtiva

Música, activitats infantils, regals i solidaritat ompliran la plaça Vicent Andrés Estellés el divendres 19 de setembre

187

Clínica dental Pablo Fos

Carralero Clínica Dental Avanzada celebrarà el pròxim divendres 19 de setembre el seu 20é aniversari amb una vesprada plena d’activitats, música i sorpreses pensades per a tota la família. La festa tindrà lloc a la plaça Vicent Andrés Estellés de Xàtiva, que es convertirà en un espai de diversió, comunitat i somriures.

La programació arrancarà a les 17:30 h amb animació infantil i jocs per als més menuts, que podran gaudir de tallers, activitats lúdiques i moltes sorpreses fins a les 20:30 h, acompanyats de la mascota Dentino.

A partir d’eixa hora, la vetlada continuarà amb el concert en directe del grup local “Rincón Clandestino”, que omplirà la plaça d’energia fins a les 22:30 h.

Durant la jornada també es podrà participar en un concurs a través del videomató 360º, amb la possibilitat de guanyar premis com una sessió al spa Acuaria, un raspall elèctric, una tassa, un quadern per a pintar i un set de pintures.

La cita tindrà també un marcat caràcter solidari gràcies a la Fundació Carralero, que oferirà les seues ja conegudes crispetes solidàries per a recaptar fons a benefici de la SPAX (Societat Protectora d’Animals de Xàtiva).

“Són 20 anys cuidant somriures a Xàtiva i volem celebrar-ho amb tots vosaltres, amb una festa oberta a tota la ciutadania, amb música, jocs, regals i solidaritat. Ens agradaria molt compartir este moment tan especial amb els nostres pacients, amics, famílies i veïns”, assenyalen des de Carralero Clínica Dental Avanzada.

L’esdeveniment és gratuït i obert a tota la població. Carralero convida la ciutat a sumar-se a aquesta celebració, que commemora dues dècades de treball, innovació i proximitat.

WhatsApp Portal de Xàtiva