Caixa Ontinyent, cap a l’era digital

867

Impulsa una plataforma integrada per tres webs per facilitar l’accés als serveis, a la comunicació i a la informació.

Caixa Ontinyent ha estrenat hui la seua nova web, una mostra del que es considera l’inici de l’adaptació de l’entitat a la nova realitat digital i amb el qual naix una plataforma integrada per tres webs: una corporativa, en funcionament des de hui, una de clients, que veurà la llum en les properes setmanes, i la web de la seua obra social, en marxa des de fa un any.

En la presentació de la plataforma han comparegut el Cap de Secretària i Obra Social de l’entitat, Vicente Ortiz, el Cap de l’Àrea de Negoci, José Francisco Sanfelix, i els responsables dels departaments implicats.

En la seua intervenció, Vicente Ortiz ha destacat la necessitat d’anar adaptant la web en la mesura que avança la tecnologia i ho exigeix la pròpia societat, i ha subratllat que “amb aquesta evolució a l’era digital, Caixa Ontinyent posa de manifest el seu compromís amb la transparència, l’ètica, la proximitat i el servei; uns valors propis de l’entitat que, com a banca territorial i de proximitat, compleix una funció social més enllà de la purament financera”.

La web corporativa, accessible ara des de www.caixaontinyent.es, compta amb diferents apartats:

  • Un referent a la informació de l’entitat: la seua història, cultura corporativa, la carta del President o la seua seu social.
  • Un altre destinat a govern corporatiu i política de remuneracions, en el qual mostra els diferents òrgans de govern que composen l’entitat, així com informació de sessions, informes anuals o processos electorals, entre d’altres.
  • Un botó d’accés a la composició del seu equip, on desenvolupa l’organigrama de funcionament tècnic de la caixa, amb informació específica sobre àrees i staffs.
  • Altre referent a informació per a inversors, amb tota la informació sol·licitada per la Comissió Nacional del Mercat de Valors.
  • Accessos a les webs de clients i de la seua obra social, a la banca electrònica, compra d’entrades, per descarregar la APP de l’entitat i un cercador.

Per la seua banda, José Francisco Sanfelix ha subratllat que ens trobem davant una revolució digital, a la qual l’entitat va adaptant-se i que es materialitza en la presentació d’aquesta web i en la incorporació de nous serveis en banca electrònica.

Ha recalcat especialment en la importància de les oficines físiques de Caixa Ontinyent que “són el punt central de contacte amb la gent i que seguirem mantenint. Amb la incorporació d’aquests canvis digitals pretenem ser més eficients i aportar un valor afegit a la relació amb els nostres clients”.

La nova web de clients de Caixa Ontinyent oferirà un servei de qualitat i d’avantguarda en tecnologia, i serà un portal d’accés a tots els productes i serveis amb informació diferenciada segons el segment al que pertany cada client -particulars, autònoms o empreses-, així com un apartat específic per a la banca electrònica, i un accés a la informació corporativa i a la referent a l’obra social”, ha concretat.

Característiques webs

Entre les característiques destacades, que comparteixen ambdós webs, figuren:

  • Accessibilitat i usabilitat de la informació: es pot trobar de forma senzilla i tota la informació a menys de tres clics.
  • És intuïtiva: resultant fàcil de navegar.
  • Segura: donada la importància de les dades que alberga.
  • Visual: resultant atractiva.
  • Responsive: adaptant-se a tot tipus de format i dispositiu.
  • Dinàmica: permetent la incorporació de contingut nou fàcilment.

WhatsApp Portal de Xàtiva