Clínica dental Pablo Fos

PoolWork

Solopizza

El Club Natació Xàtiva ha tingut una setmana d’intensa activitat competitiva, amb participació tant en l’àmbit estatal com en les categories de formació.

Del 13 al 16 de novembre s’ha celebrat el LXVIII Campionat d’Espanya Absolut Open P25 ASTRALPOOL, una competició que ha reunit 638 nadadors de 143 clubs en la piscina del CN Barcelona Nova de l’Escullera.

El representant setabense en aquesta cita ha sigut Guillem Casesnoves, qui va competir en la prova dels 50 metres braça, aconseguint una marca de 30”29, resultat que li va valer la 70a posició en una prova de màxim nivell estatal.

Primera jornada de la Lliga Prebenjamí

D’altra banda, el passat dissabte 15 de novembre va tindre lloc la 1a Jornada de la Lliga Prebenjamí en la Piscina Municipal Coberta de Gandia, on es van donar cita 154 nadadors de 17 clubs de la província de València.

El CN Xàtiva va participar amb els següents joves esportistes:

  • Prebenjamins 2017: Indira Matamoros, Lucas Belda i Eros Vieira
  • Prebenjamins 2018: Amara Mora i Alberto Beltrán

En aquesta primera jornada, les proves disputades van ser 50 m lliures i 50 m esquena, que suposen els primers registres oficials per als nadadors de primer any (2018).

Resultats destacats

  • Lucas Belda va aconseguir una excel·lent actuació:
    • 1r en 50 m esquena amb 52”19
    • 2n en 50 m lliures amb 42”67
  • Alberto Beltrán va pujar al podi en 50 m esquena, amb una 3a posició i un temps d’1’03”98.

El club valora molt positivament aquesta primera jornada, que confirma el bon treball de la base i el creixement dels nadadors més joves.

WhatsApp Portal de Xàtiva