La publicitat en línia no és només per a empreses grans, de fet són les empreses xicotetes amb poc pressupost les que més es poden beneficiar de les possibilitats que ofereix la publicitat en línia.
Durant els últims anys, els mitjans digitals han passat a formar part de la vida diària dels consumidors. Els usuaris no sols utilitzen internet per a treballar o entretindre’s, sinó que ho utilitzen per a resoldre qualsevol tipus de dubte relacionat amb els negocis. Tota la informació que hi ha al voltant d’una marca, farà que l’usuari estiga més o menys disposat a convertir-se en consumidor final, per la qual cosa una estratègia de màrqueting digital serà indispensable per a millorar la imatge de la marca i augmentar la seua visibilitat.
Tindre una bona presència en línia, desenvolupar una estratègia coherent, gestionar correctament les teues Xarxes Socials i ser participatiu en la teua comunitat, pot facilitar l’augment de conversió de clients potencials.
Avantatges de la publicitat en línia
- Mesurament – En la publicitat en línia es pot mesurar des del primer dia el retorn d’inversió de la campanya publicitària. I per tant conéixer l’efectivitat d’aquesta.
- És modelable – Les accions de màrqueting són modelables. És a dir, podem llançar una acció, anar revisant com es desenvolupa i, si no estem contents amb els resultats, modelar l’acció per a intentar optimitzar-los.
- Cobertura i Segmentació – Tu tries on aparéixer.
- Efectivitat – Els resultats són molt efectius, i és per això que cada vegada més empreses dediquen part del seu pressupost a la publicitat en línia.
- És més barat que altres mètodes – Si comparem el màrqueting digital amb els canals de màrqueting tradicionals (com a televisió, ràdio o mitjans escrits), el primer és molt més econòmic.
- La publicitat en internet pot estar activa les 24 hores del dia, ja no sols quan algú et busque sinó quan algú estiga navegant per les diferents pàgines.
A més, el consumidor ha deixat de ser un usuari passiu que rep la informació de les marques sense «piular». Actualment s’informa i compara abans de prendre qualsevol decisió de compra.
Si encara tens dubtes de com començar a publicitar-te al nostre Portal, recorda que pots enviar un missatge a info@portaldexativa.es o telefonar al 621 342 335.